انواع ساختارهای فناوری ارتباطات در کشور ترکیه و روسیه
نوشته شده توسط : admin

هر کدام از کشورهای جهان با هر تاریخ و تمدنی در حال رشد و توسعه خود در زمینه های مختلف می باشند. این توسعه می تواند در زمینه های کشاورزی، استخراج منابع زیرزمینی، فناوری ارتباطات، بهداشت، گردشگری، تسلیحات و دفاعی و بسیاری زمینه های دیگر باشد. تمام این پیشرفت ها به سهولت در زندگی جامعه آن کشور و در نهایت رشد اقتصادی ختم می شود. اما در دنیای امروزی فناوری ارتباطات در کل جهان به سرعت در حال پیشرفت است، به طوریکه برقراری ارتباط در میان کشورهای مختلف به لطف پیشرفت فناوری ارتباطات بسیار آسان شده است.

کشور ترکیه و روسیه نیز از این قاعده مستثنی نیستند. هر دو کشور در تلاشند که در تمام زمینه ها خود را به پله های بالاتری برسانند. ترکیه در تلاش است صنعت گردشگری را در شهرهایی مثل بدروم، آنتالیا، کوش آداسی و ... توسعه دهد، زیرا با افزایش ورود گردشگران مخصوصا کسانی که با ارزانترین تورهای بدروم به این کشور سفر می کنند روبه رو می باشد. ترکیه همچنین در تلاش است در برخی زمینه های دیگر مانند اقتصادی و فرهنگی در کل کشور و به خصوص کلانشهر استانبول که پذیرای افراد زیادی است که با انواع پکیج تور استانبول به این شهر سفر می کنند، پیشرفت خود را چشمگیرتر کند.

روسیه نیز در تلاش است این پیشرفت ها را در شهرهای اصلی خود مثل مسکو و سن پترزبورگ بیشتر نمایان کند تا مردم محلی و حتی گردشگران تورهای روسیه را در آسایش نگه دارد. با مطالعه خبر "کلیاتی در باب ارتباطات در کشور ترکیه"در وبسایت خبری خبرگزاری مهر می توانید به صورت خلاصه و مفهومی از صنعت ارتباطات این دو کشور و چگونگی برقراری ارتباطات داخلی و بین المللی در ترکیه و همچنین روسیه مطلع شوید.





:: برچسب‌ها: ترکیه, روسیه, فناوری اطلاعات ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: